در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با شماره 09146228241 تماس حاصل نمایید

0

خرید عسل طبیعی

سردشت یکی از شهرهای سرسبز غرب ایران است. طبیعت زیبا و کوهستانی آن باعث شده که بسیاری از مردم آن به صورت حرفه ای شغل زنبورداری را انتخاب کنند. عسل های طبیعی سردشت به واسطه طبیعت زیبا و وجود گل و گیاه های متنوع یکی از خوش طعم ترین و بهترین عسل های کشور بحساب می آیند و هر ساله مردم زیادی از سراسر ایران عسل طبیعی خود را از زنبورداران سردشت و بدون واسطه تهیه می کنند. فروشگاه آنلاین سردشت کالا این امکان را برای شما فراهم کرده که خرید عسل طبیعی را بدون واسطه و راحت به صورت آنلاین از زنبورداران تهیه نمایید. تمامی عسل ها در آزمایشگاه عسل تست شده اند و شما خرید عسل اصل را همراه با ضمانت تجربه خواهید کرد.

ضمانت عسل طبیعی سردشت کالا
ضمانت بازگشت وجه

کیفیت عسل های سردشت کالا کاملا ضمانت شده می باشد، کافیست مقداری از عسل را به آزمایشگاه ببرید، در صورت طبیعی نبودن ما وجه پرداختی را برایتان واریز میکنیم.

آزمایشگاه عسل طبیعی سردشت کالا
کیفیت عسل

به جز اطمینان از صداقت زنبوردار فقط یک راه دیگر برای اطمینان از طبیعی بودن عسل وجود دارد، سردشت کالا همه عسل ها را با معیارهای دقیق آزمایشگاهی بررسی می کند.

ارسال سریع عسل طبیعی
ارسال سریع

تمامی سفارشات شما برای خرید عسل طبیعی در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش شده و در سریعترین زمان برای شما ارسال خواهد شد. سفارشات تهران یک روزه ارسال خواهد شد.

خرید عسل طبیعی

شاید شما هم از جمله کسانی باشید که دغدغه‌ی خرید عسل طبیعی و عسل اصل را دارند، اما زنبوردار و یا فروشنده‌ی معتمدی را نمی‌شناسند. ما در سردشت کالا با انتخاب بهترین عسل‌های سردشت و از زنبورداران قابل اعتماد، این امکان را فراهم کردیم تا عسل خام و درجه یک به دست شما برسد.

با وجود اینکه راه‌های متفاوتی برای تشخیص عسل طبیعی بیان می‌شود اما در واقع تنها تضمین، انجام آزمایش تخصصی است یا این که خرید را از یک فرد و یا مجموعه معتمد انجام دهید.

به همین منظور کلیه عسل‌های سردشت کالا علاوه بر اینکه از زنبوردارانی تهیه می‌شود که آنها را می‌شناسیم، تنها پس از تایید کیفیت در آزمایشگاه عسل، عرضه می‌شوند و دارای ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتری هستند.

خرید عسل

تمامی عسل‌های موجود در فروشگاه سردشت کالا به صورت خام (گرما ندیده) هستند. مزیت خرید عسل خام این است که تمامی آنزیم‌های موجود در عسل، که بیشتر خواص درمانی نیز ناشی از آن است حفظ می‌شود.

هر چند حرارت دادن عسل به منظور جلوگیری از تخمیر و شکرک زدن آن انجام می‌شود و اگر به شیوه‌ی درست انجام شود صدمه‌ای به عسل وارد نمی‌شود، اما متاسفانه بیشتر این محصولات به شیوه‌ی نادرست فرآوری می‌شوند. که این باعث از بین رفتن برخی از خواص عسل می‌شود.

خرید عسل اصل به صورت خام باعث می‌شود که بسته به نوع عسل، ۲ هفته تا ۲ سال بعد از برداشت آن از کندو، عسل رس ببندد ( شکرک بزند) و این به هیچ‌وجه نشانه‌ی تقلبی بودن عسل نیست، بلکه به علت آنزیم‌هایی است که از بزاق زنبور ترشح می‌شود و یکی از فرآیند‌ها تولید عسل است.

مزیت خرید اینترنتی عسل

از مهمترین مزیت‌های خرید اینترنتی عسل از فروشگاه سردشت کالا این است که این تضمین برای شما وجود دارد که عسل طبیعی‌ای به دستتان می‌رسد که صحت کیفیت آن در آزمایشگاه عسل تایید شده است.

همچنین از هر نقطه از کشور این امکان برای شما وجود دارد تا سفارش خود را ثبت و دریافت کنید. بسته‌بندی این عسل‌ها نیز به نحوی است که علاوه بر مصرف شخصی، می‌توانید از آن به عنوان یک هدیه متفاوت برای دوستان و آشنایان هم استفاده کنید.

انواع عسل طبیعی

اگر قصد خرید عسل طبیعی را دارید ما در سردشت کالا انواع مختلفی از عسل ها را ارائه می دهیم هر کدام از این عسل ها بسته به محل قرار گیری زنبورهای عسل متفاوت بوده، چون گل و گیاهان هر منطقه باهم تفاوت دارند. به طور مثال در مناطقی از سردشت (کوله سه) درخت سماق زیاد است و زنبورهای که در این منطقه هستند عسل سماق را جمع آوری می کنند. یا در بعضی منطقه های گون زیاد است و زنبورهای عسل بیشتر عسل را از گون جمع آوری می کنند که هر کدام از این نوع عسل ها خواص خود را دارند.

عسل های طبیعی و ارگانیک سردشت کالا

نظرات مشتریان سردشت کالا

من عسل سماق سردشت رو از اینجا تهیه کردم و می تونم بگم که طعمش راضی هستم و کیفیتش بسیار خوب هست

هلیا قبادی

تازه با سایت سردشت کالا آشنا شدم و چند نمونه عسل ازشون دریافت کردم و از کیفیتشون راضی هستم من بیشتر بخاطر تضمینی که داده بودن ازشون خرید کردم

مهدی پور غلامی

سوالات متدوال خرید عسل

ما در این قسمت به سوالهایی که بیشتر مشتریان ما در تماس های تلفنی از ما می پرسند را جواب داده ایم.

عسل طبیعی را چگونه بشناسیم؟

اگر از مردم عادی بپرسید چگونه میتوان عسل طبیعی را تشخیص داد راه های بسیاری از جمله تشخیص با کبریت، دستمال کاغذی و … معرفی میکنند اما واقعیت این است که هیچکدام از این روش ها صحیح نمی باشند و مبنای علمی ندارند.
بهترین و قطعی ترین راه برای تشخیص میزان خلوص عسل ، آزمایشگاه تخصصی عسل می باشد. کافیست مقداری از عسل را به آزمایشگاه ببرید و درخواست آنالیز آن را داشته باشید. آنگاه تمام فاکتورهای مهم کیفیت عسل از جمله ساکارز، پرولین، رطوبت، گلوکز و فرکتوز را دقیقا متوجه خواهید شد.

راه شناخت عسل طبیعی از تقلبی چی است؟

مهم ترین شیوه شناخت عسل طبیعی از مصنوعی یا غیر طبیعی، صداقت زنبوردار (تولید کننده بدون واسطه) است که صادقانه به مشتری بگه عسل اصل هست یا غیر طبیعی است. پیشنهاد میکنم برای خرید عسل ارگانیک در وهله اول از یک شخص زنبوردار که شناخت کافی به او دارید خرید کنید.

عسل ها مربوط به کدام منطقه می باشند؟

تمامی عسل های موجود در فروشگاه آنلاین ما مربوط به منطقه شهرستان سردشت و روستاها و مناطق اطراف این شهرستان هستند. زنبورداران ما بسته به آب و هوا و فصول سال زنبورها را از منطقه ای به منطقه ای دیگر نقل مکان می کنند.

نام گذاری عسل ها به چه صورت است؟

در اصل زنبورها در منطقه ای که هستند شهد را از تمامی گل و گیاه های آن منطقه برداشت می کنند. در نتیجه نمی توان گفت این عسل مربوط به گیاه یا گل خاصی است. اما با توجه به اینکه در یک منطقه نسب یک گل یا یک گیاه مثلا درخت سماق بیشتر است و بیشتر شهد مربوط به گل های این درخت است و عسل نامگذاری شده عسل سماق نامیده می شود

چگونه عسل طبیعی خریداری کنم؟

برای خرید عسل طبیعی کافیست بر روی محصول مورد نظر کلیک کرده و مقدار دلخواه خود را انتخاب کنید. اطلاعات و آدرس خود را تکمیل نموده و هزینه را بصورت آنلاین و یا کارت به کارت پرداخت نمایید. حال سفارش شما تکمیل شده و بقیه کارها را خودمان انجام میدهیم و در سریع ترین زمان ممکن عسل را به دست شما خواهیم رساند. اگر خرید اینترنتی برایتان مشکل است و یا نیاز به مشاوره دارید کافیست تلفن را بردارید و با شماره های پشتیبانی (09146228241) تماس بگیرید.

نحوه ارسال عسل طبیعی چگونه است؟

امکان خرید عسل و ارسال به سراسر کشور فراهم می باشد. سفارشات جزئی از طریق پست و سفارشات عمده نیز از طریق باربری ارسال خواهند شد. تمام سفارشاتی که تا ساعت ۹ صبح تکمیل شوند همان روز بعد از تائید حسابداری به انبار ارجاع داده شده و سپس ارسال می شوند.

با ما در تماس باشید

در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی می توانید با پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید.

support@sardasht-kala.ir

آذربایجان غربی، سردشت

خواص عسل

خواص عسل برای اعصاب
خواص عسل برای پوست صورت
خواص عسل و زردچوبه برای زیبایی پوست
خواص عسل برای معده
عسل و دارچین برای کاهش وزن
خواص عسل برای زنان
خواص عسل برای لاغری
خواص شگفت انگیز عسل و آبلیمو
19 دیدگاه
  • اسماعیل
    7:17 بعد از ظهر, 11 آبان 1399

    عسل طبیعی سردشت بیشتر از چه گلهایی هست؟ منظورم کدوم عسلش از همه شون بهتره

    • هادی خضرپور
      7:23 بعد از ظهر, 11 آبان 1399

      کلا سردشت بسیار سرسبز هست و گیاه و گل متفاوت و زیادی وجود داره ولی بیشتر عسل های اینجا عسل سماق، عسل گون و عسل چند گیاه هست.

  • ناهید زمانی
    10:33 قبل از ظهر, 13 آبان 1399

    قبلا محصولات سردشت رو استفاده کرده بودم و سایت شما رو پیدا کردم عسل طبیعی سردشت واقعا عسل خوبی هست و من ازش استفاده کردم و راضی هستم. چون خودم دکتر هستم و با خواص عسل طبیعی آشنا هستم به دوستان پیشنهاد می کنم حتما روزانه یک قاشق غذا خوری مصرف کنند تا سلامتیشون تضمین بشه.

    • هادی خضرپور
      10:35 قبل از ظهر, 13 آبان 1399

      ممنون از نظر با ارزشتون جناب دکتر زمانی در باره عسل طبیعی سردشت. امیدوارم که همیشه سلامت باشید.

  • سید رضا
    3:01 بعد از ظهر, 13 آبان 1399

    سفارش به دستم رسید. عسل های که فرستادین بی نظیرن

    • هادی خضرپور
      3:39 بعد از ظهر, 13 آبان 1399

      ممنون از اعتماد شما. خوشحالم که راضی هستین

  • حسین پور
    3:30 بعد از ظهر, 16 آبان 1399

    سلام
    شما عسل طبیعی با موم هم در سایتتون می فروشید؟

    • هادی خضرپور
      9:53 قبل از ظهر, 17 آبان 1399

      بلی برای خرید عسل طبیعی با موم روی لینک زیر کلیک کنید.
      https://sardasht-kala.ir/product/%d8%b9%d8%b3%d9%84-%d9%85%d9%88%d9%85-%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%d8%af%d8%b4%d8%aa/

  • زانیار
    1:57 قبل از ظهر, 21 آبان 1399

    داشتم داخل اینترنت برای خرید عسل سرچ می کردم که روی نقشه گوگل شما رو پیشنهاد داد و وارد سایت شما شدم. واقعا طبیعت سردشت بی نظیره و قطعا باید عسل سردشت هم بی نظیر باشه. حتما سعی می کنم یه بار امتحانش کنم.

  • مسعود
    11:07 بعد از ظهر, 20 آذر 1399

    برای خرید عسل از زنبوردارهای سردشت باید چکار کنیم؟ میشه کمک کنید؟ من قبلا عسل طبیعی رو از یکی از زنبوردارهای سردشت تهیه می کردم ولی شمارشو گم کردم متاسفانه.

    • هادی خضرپور
      11:38 بعد از ظهر, 20 آذر 1399

      برای خرید عسل از زنبوردار می تونید از سایت سردشت کالا خرید کنید. ما بدون واسطه محصولات سردشت رو برای شما تهیه می کنیم.

  • Pingback: خواص محصولات ارگانیک
  • بابک
    10:47 بعد از ظهر, 21 فروردین 1401

    سلام
    من عسل کوهستان می خوام کجا می تونم بخرم؟

    • gh.darvishani darvishani
      10:52 قبل از ظهر, 24 فروردین 1401

      سلام دوست عزیز عسل کوهستان خیلی سخت پیدا میشه کسانی که عسل رو با نام عسل کوهی می فروشند بیشترشون عسل تقلبی رو به مردم می فروشند.

  • ندا
    12:14 قبل از ظهر, 22 فروردین 1401

    من دو کیلو عسل ازتون خریدم هنوز هم یکم مونده خیلی راضی بودم ممنون

  • موسی
    3:24 قبل از ظهر, 25 فروردین 1401

    سلام من به دنبال خرید عسل طبیعی با موم هستم شما عسل طبیعی با موم دارید؟

    • gh.darvishani darvishani
      12:01 بعد از ظهر, 30 فروردین 1401

      سلام دوست عزیز عسل طبیعی همراه موم نداریم اما برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

  • علی رضا
    5:28 بعد از ظهر, 27 فروردین 1401

    سلام من عسل طبیعی رو به صورت عمده می خوام
    فروش عسل عمده سایت شما به چه صورت است؟

    • gh.darvishani darvishani
      11:54 قبل از ظهر, 30 فروردین 1401

      سلام دوست عزیز برای خرید عمده عسل طبیعی با مشاور سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound
بررسی سبد خرید
میتونم کمکتون کنم؟